Imaginează-ți cât de puternică ar putea să fie organizația ta dacă ar avea angajați cu abilități și încredere în sine suficiente pentru a obține lucrurile de care au nevoie, fără foarte multă direcționare sau timp pierdut. Dacă angajații tăi nu își ating întregul potențial, nici organizația ta nu va face acest lucru.

Știm cât de important este pentru succesul organizației tale ca fiecare persoană să aibă un nivel ridicat de autonomie și angajament pentru a obține rezultate bune. Programul nostru de training Self Leadership este dezvoltat de experți în motivație și angajament pentru a ne asigura că angajații își dezvoltă mentalitatea potrivită pentru a duce organizația din care faci parte la următorul nivel.

Atunci când le oferi angajaților mentalitatea și abilitățile unui lider individual, dezvolți o forță de muncă autonomă, productivă, inovativă și pasionată de ceea ce face.Poza 2

Scopul programului:

Investitia în liderii individuali și pregatirea unei forţă de muncă cu un nivel ridicat de angajament va aduce următoarele rezultate:

  • O dezvoltare accelerată
  • Un nivel ridicat de performanță
  • Responsabilitate individuală
  • Un nivel crescut de inovaţie

Cui se adreseaza:

  • Contribuitori individuali
  • Manageri și lideri care vor să fie mai productivi la locul de muncă
  • Orice persoane care lucrează cu manageri care au participat la trainingul Leadership Situațional II

Obiective de invatare:

  • Leadership Situațional II Experience – cel mai popular model de leadership din lume predat din perspectiva liderului individual, mai degrabă decât din perspectiva managerului
  • Convingeri limitative – participantii învață să recunoască acele bariere percepute care pot să fie evitate sau depășite
  • Surse de putere – ei învață despre cele cinci surse de putere la locul de muncă și modul în care fiecare din ele poate să fie activată pentru a-i ajuta să își atingă obiectivele sau pentru a-și crește nivelul de autonomie și competență
  • Conversații proactive – cum să obțină direcționarea și încurajarea de care au nevoie; cum să faciliteze în mod proactiv Conversații Unu la Unu cu managerul lor (conversații unde ei pregătesc agenda întâlnirii)

 


Format:

  • Workshop de 1 zi, 1,5 zile sau 2 zile si 2 activitati de pre-work, a cate 15 minute fiecare.
  • Workshop-ul este o combinatie de continut, exercitii si sesiuni de practica. Dupa workshop, participantii pot pune in practica ce au invatat prin intermediul Fisei de lucru Unu-la-Unu, pentru a planifica si pregati o conversatie 1:1 cu managerul lor. De asemenea, participantii au oportunitatea de a folosi Ghidul de interpretare al percepțiilor despre leadershipul individual pentru a incorpora raspunsul managerului si a interpreta rezultatele obtinute.
  • Acces la videoclipurile si fisele de lucru timp de un an pe portalul de invatare, daca se acceseaza aceasta optiune de invatare suplimentara.


 CONTACTEAZA-NE!