SERVANT LEADERSHIP PENTRU
GENERAȚIILE ACTUALE ȘI CELE URMĂTOARE

Presiunile regionale și globale din perioada prin care trecem, provocările locale, preocuparea scăzută pentru “self-awareness” și egourile care suferă ale unor manageri pot degrada chiar și cea mai productivă echipa de senior leadership! EGO-urile afectate erodează intențiile constructive, fac să înflorească conversatiile defensive în echipă, blochează găsirea unor soluții simple și scad productivitatea echipei.

„Este despre mine sau este despre ceilalți?” este întrebarea care reflectă calitatea relațiilor pe care le avem cu cei din jur. Este o întrebare care reflectă șansele noastre de a evolua și de a ne maturiza. Natura valorilor, a scopului și a motivațiilor prin care ne implicăm determină satisfacțiile și reușitele pe care le urmărim, oricare ar fi rolurile în care suntem. După ce toate liniile au fost trase, leadership-ul este despre a fi în serviciul celorlalți. Misiunea unei organizații sau a unei echipe prinde viață și este susținută cu adevărat de oameni atunci când liderii lor – cu rol managerial sau nu – își lasă la o parte orgoliile și învață cum să pună scopul comun și valorile comune în centrul proceselor și a deciziilor pe care le iau.

 

Servant Leadership este despre schimbarea pozitivă pe care vrei cu onestitate să o aduci în viața celor care îți oferă onoarea să îi servești și să îi conduci. Servant Leadership nu este despre a fi numărul 1 într-o echipă și nu este despre a fi în centrul atenției, nu este despre imagine, glorie, status social, putere sau nivelul veniturilor.

 

Cele mai bune relații de la locul de muncă sunt reprezentate de parteneriate. Acestea solicită colaborare între manager și membrii echipei cu privire la comunicare, stil de lucru, feedback, direcționare și încurajare. Dar mulți lideri se concentrează atât de mult pe a urmări indicatorii de performanta, încât pierd din vedere nevoile și aspirațiile oamenilor pe care îi conduc. Când managerilor le pasă de oamenii lor și îi sprijină să se dezvolte, angajații sunt mai implicați și mai productivi. Programul Blanchard Servant Leadership Essentials™ îi învață pe lideri cum să construiască încredere reciproca si spirit de comunitate in jurul lor, cum să asculte, cum să formuleze și să ofere feedback într-un mod care să îi ajute cel mai mult pe oamenii din echipa lor.

Oamenii CARE SE SIMT CONECTAȚI CU MANAGERUL LOR au într-o mai mare măsură intenția de a rămâne în organizație și de a acționa într-un mod care să susțină compania.*

CE VALOARE S-AR CREA ÎN ORGANIZAȚIE DACĂ ECHIPELE ȘI-AR DEZVOLTA MINDSET-UL ȘI COMPETENȚELE DE SERVANT LEADERSHIP?

SERVANT LEADERSHIP REPREZINTĂ
ATÂT O MENTALITATE, CÂT ȘI UN SET DE ABILITĂȚI

Liderii autentici si valorosi conștientizează faptul că leadership-ul nu este despre ei înșiși și că succesul lor este determinat de succesul oamenilor din echipa lor. Managerii cu o abordare de servant leadership caută în mod constant să identifice ce anume au nevoie membrii din echipa lor pentru a avea succes. Ei vor să facă o diferență în viața oamenilor pe care îi conduc și, în acest proces, să aibă de câștigat și organizația. Când oamenii au încredere că liderii lor au cele mai bune intenții, performanța se îmbunătățește rapid.

ÎMBUNĂȚĂȚEȘTE COLABORAREA

Cei care sunt servant leaders îi susțin, motivează și îi încurajează pe membrii echipei, astfel încât aceștia să obțină rezultate extraordinare.

CREȘTE GRADUL DE ATINGERE A OBIECTIVELOR ȘI INOVAȚIA

Managerii cu o abordare de servant leadership îi sprijină pe oameni să-și depășească acele blocaje care le afectează capacitatea de a rezolva provocările și a dezvolta soluții inovative.

ACCELEREAZĂ ÎNVĂȚAREA ȘI DEZVOLTAREA

Cei care sunt servant leaders învață cum să îi susțină pe membrii echipei și să îi ajute să se dezvolte mai repede.

CREȘTE IMPLICAREA ȘI LOIALITATEA

Angajații au mai degrabă intenția de a rămâne și de a recomanda organizația ca un loc foarte bun de muncă.

DEZVOLTĂ PARTENERIATE ÎMPREUNĂ CU OAMENII DIN ECHIPĂ

Servant leadership este o modalitate mult mai bună de a conduce – și una care are ca efect niveluri ridicate de angajament, performanță și satisfacție. Programul Blanchard Servant Leadership Essentials îi ajută pe lideri să își asume acest proces și să dezvolte în mod activ parteneriate cu oamenii din echipa lor, conducând prin influență și nu prin autoritatea dată de poziție. Managerul cu o abordare de servant leadership învață să alinieze scopul si rolul individual cu strategiile la nivel organizational. Participanții învață cum să ghideze acțiunile, să crească nivelul de energie și să ofere perspective pe termen lung celor pe care îi conduc.

În plus, cei care lucrează în structuri agile descoperă în programul Servant Leadership un sprijin esențial pentru a le face funcționale, atractive și pentru a le aduce la viață.

VREI SĂ AFLI MAI MULT?

Simple Truth of Leadership

Cartea "Simple Truths of Leadership"

Cumpără cartea

Descarcă e-book-ul ”A Culture of Success Through Servant Leadership”

     


     

    Ionela Moldovan

    Training and Development Manager (2011 - prezent) / Orange Romania

    "Orange Romania colaboreaza cu Human Invest din anul 2008 in vederea dezvoltarii de competente manageriale si de leadership. lnterventiile de invatare au avut un succes dovedit, acesta din urma nefiind bazat exclusiv pe reactia initiala participantilor, ci si pe impactul in performanta organizatiei, respectiv masura in care cunostintele devin competente care sustin obiective de business. Pentru Orange Romania, Human Invest este mai mult decat un furnizor de training, este un partener dispus sa contribuie cu valoare adaugata inainte, in timpul si dupa interventia de invatare.”

    Violeta Cartis

    Training Manager / Celestica Romania

    “In parteneriat cu Human Invest, Celestica Romania inceput in 2010 un program de dezvoltare a competentelor manageriale adresat managerilor, team leaderilor si specialistilor cu potential de dezvoltare. Recomandam compania Human Invest, deoarece ne este si in prezent un partener de incredere pentru construirea si dezvoltarea de programe de formare profesionala si organizationala."

    Radu Perianu

    Comercial Director / Synevo Romania & SEE

    “Relatia de parteneriat cu Human Invest este construita in timp si am apreciat tot timpul calitatea programelor oferite, cat si abordarea profesionista din timpul sesiunilor. Consideram ca SLII este un program de baza, practic si util in procesele manageriale unu-la-unu.”

    Corina Petcu

    HR Business Partner / NN

    „Apreciem la Human Invest calitatea metodologiei propuse, intelegerea si adaptarea la contextul si nevoile colegilor din program, flexibilitatea, orientarea catre gasirea celor mai bune solutii.”

    Viorica Pacurar

    Director National de Vanzari / NN

    „Pe tot parcursul initiativelor desfasurate impreuna, am apreciat foarte mult relatia de parteneriat si implicarea Human Invest pentru a intelege cat mai bine contextul in care ne gasim noi ca echipa, inainte de fiecare interactiune, asa incat sa plieze programul pe specificul si nevoile noastre.”

    Georgiana Dragnea

    Human Resources Specialist / WIRTEK

    „Leadership Academy a reprezentat o ocazie buna pentru ca multi dintre colegii nostri sa aiba acces la informatii interesante, pe de o parte, iar pe de alta, sa isi consolideze comportamente sau sa isi traseze noi directii in stilul de leadership. Suportul echipei Human Invest, disponibilitatea lor si deschiderea de a adapta cursul pe nevoile noastre au fost foarte importante in aceasta calatorie de invatare.”

    Alina Cimpean

    Training Manager / Plexus Services Romania

    „Human Invest a implementat aceste programe de leadership cu un nivel inalt de profesionalism, fiind mereu orientati catre calitate si impact in procesul de invatare. Cursurile au fost percepute ca fiind foarte utile si practice, participantii apreciind continutul si structura informatiilor. In cadrul acestui parteneriat noi am apreciat experienta trainerilor, calitatea programelor folosite, flexibilitatea si capacitatea de a raspunde nevoilor noastre, cat si buna organizare a sesiunilor.”

     

    Presiunile regionale si globale din perioada prin care trecem, provocarile locale, preocuparea scazuta pentru “self-awareness” si egourile care sufera ale unor manageri pot degrada chiar si cea mai productiva echipa de senior leadership! EGO-urile afectate erodeaza intentiile constructive, fac sa infloreasca conversatiile defensive in echipa, blocheaza gasirea unor solutii simple si scad productivitatea echipei.