Echipa noastra a fost desemnata Partner Of The Year 2021 de prestigioasa retea globala Ken Blanchard!
In cadrul Conferintei Globale Anuale Ken Blanchard de saptamana trecuta, echipa noastra a fost desemnata #PartnerOfTheYear2021 pentru intreaga activitate din 2021, recunoastere care se acorda anual unui singur Partener Global!! Este a 2-a oara in ultimii 5 ani cand echipa Romaniei primeste aceasta recunoastere de la un brand atat de prestigios!
Echipa din Romania este una din cele mai inovative si proactive echipe din cele cu care lucrez, cu un inalt nivel de profesionalism. Au o strategie clara de a pune clientul pe primul loc, acest lucru fiind o prioritate pentru ei, in tot ceea ce fac. Sunt un model pentru intreaga noastra retea globala cu privire la punerea in practica a principiilor pe care le sustin, a valorilor Blanchard. Sunt mereu dispusi sa ajute, sa sustina si sa indrume alti parteneri din alte tari. In plus de asta, intotdeauna stiu si sa se simta bine si sa se bucure pe parcurs!
Cum ne uitam la 2022?
Anul 2021 ne-a reamintit si reconfirmat o lectie buna de criza. In perioade tulburi, cand incertitudinea este foarte mare, cea mai buna strategie este “vazand si facand”, “din-aproape-n aproape”. Si nu este deloc un lucru usor! Asa se inainteaza insa in teritorii necunoscute, unde nu stii la ce sa te astepti. Este o strategie care cere o foarte buna pregatire, maturitate, imaginatie si creativitate, o incredere reciproca extraordinara, disciplina si improvizatie in acelasi timp. Daca ar fi sa ma gandesc la principalele teme la care ne vom uita in 2022, iata-le mai jos pe 3 dintre ele.
Sustinerea reciproca intre noi este esentiala
Imi doresc din totdeauna ca Human Invest sa fie un loc in care oamenii sa se simta in siguranta, ascultati, sprijiniti. Un loc in care sa stii ca te poti baza mereu pe cei de langa tine, in care oamenii sa simta ca nu sunt singuri cand le este greu si ca are cine sa le pazeasca spatele. In 2021 am vazut cat de importante au fost aceste lucruri pentru unitatea echipei si pentru rezultele comune peste asteptari. Sunt multe lucruri pe care le putem face si mai bine, evident. Am dat o prioritate mare muncii pe care o aveam de facut. Am refuzat cu greu munca suplimentara si efort suplimentar. Nu voiam sa ne lasam colegii balta atunci cand aveau nevoie de noi. Iar acest lucru nu are cum sa nu oboseasca.
Anul trecut an ne-am intalnit prea rar cu totii sa socializam pur si simplu, fara sa ne gandim la munca. Pentru 2022 trebuie sa gasim impreuna moduri prin care sa lucram inca si mai eficient. Sa avem mai multe intalniri de socializare: toata echipa stie cat de mult ne incarcam cu energie pozitiva unii de la altii si cat de bine ne ies petrecerile! In 2022 trebuie sa ne ascultam mai mult intre noi atunci cand ne este greu la nivel personal, nu doar atunci cand lucram profesional impreuna. Trebuie sa vorbim mai mult intre noi despre dificultatile prin care trecem si despre greutati, despre ce nu ne iese si nu functioneaza, nu doar despre reusite si succese.
Felul in care ne ascultam clientii sa fie un adevarat avantaj competitiv
“Hybrid”, “volum foarte mare de munca”, “oboseala psihica” par a fi unele din realitatile comune cele mai frecvent intalnite azi in organizatii. Iar aceste realitati influenteaza direct modul de gandire, perceptiile, nivelele de deschidere si de angajament, prioritatile si deciziile clientilor. Atunci cand clientii nostri s-au simtit cu adevarat ascultati, au sustinut extraordinar de bine din interior programele pe care le derulam impreuna, iar acestea au avut un impact peste asteptari!
In acest an vrem sa ne ascultam clientii inca si mai bine! Sa ii implicam mai mult in design-ul programelor, in evenimentele pe care le facem, in construirea mijloacelor de follow-up. Sa le cerem feedback mai frecvent si sa ii ajutam sa masoare impactul investitiilor inprogramele noastre pentru a se bucura mai mult de relevanta muncii lor. Felul in care ne vom asculta clientii ii va sprijini sa alinieze mai bine programele de leadership cu obiectivele strategice ale organizatiei lor si se vor simti sustinuti mai bine de catre noi in efortul lor. Avem clienti cu care avem relatii foarte solide, ne apreciem reciproc si conversam unii cu altii cu intentia de a ne lasa influentati de ideile bune, fara sa conteze ale cui sunt si cine le propune. Trebuie sa extindem mai mult acest stil de lucru.
Reglarea continua a design-ului programelor si alegerea adecvata a naturii activitatilor
Procesul de lucru dintr-un workshop este mai important decat continutul acelui workshop. Indiferent cat de importanta ar fi tema unui program – ex. “self-leadership” sau “building trust” – programul va fi irelevant pentru participanti daca procesele de lucru si activitatile propuse in program, daca stilul de facilitare si indrumare din timpul programului, daca programul nu tine cont de factorii de succes pentru un impact bun si sustenabil in aceste vremuri.
Din acest punct de vedere vom continua cu ceea ce a avut succes in 2021. Si aici ma refer la structurile de lucru tip “group-coaching” si “peer-to-peer coaching” in cat mai multe din programe indiferent de tema. Ma refer la integrarea spatiilor digitale colective de lucru (ex. Miro), la folosirea studiilor de caz relevante si altele. Iar ca noutati – doar cateva din ele acum. Ne propunem sa crestem nivelurile de “accountability” si “sustainability” prin cresterea frecventei si calitatii conectarii participantilor cu colegii, managerii si subordonatii lor care nu participa la program. Vrem sa formam grupuri mici de lucru, permanente, de 2 – 3 participanti, grupuri care vor lucra constant impreuna in sesiuni si intre sesiunile unui program. Si am mai descoperit cat de multe beneficii aduc evaluarile de impact la 60 si/sau 90 de zile!