Echipa noastra a fost desemnata Partner Of The Year 2021 de prestigioasa retea globala Ken Blanchard!

In cadrul Conferintei Globale Anuale Ken Blanchard de saptamana trecuta, echipa noastra a fost desemnata #PartnerOfTheYear2021 pentru intreaga activitate din 2021, recunoastere care se acorda anual unui singur Partener Global!! Este a 2-a oara in ultimii 5 ani cand echipa Romaniei primeste aceasta recunoastere de la un brand atat de prestigios!

Richard Pound, Vice-President The Ken Blanchard Companies

Lucrez cu Human Invest/Blanchard Romania de peste 8 ani si 2021 mi-a demonstrat ca nu exista provocari care nu pot fi depasite atunci cand exista o echipa disciplinata, orientata spre rezultate, cu multa energie, cu toti membrii echipei sustinand obiectivele comune. Nu doar ca si-au depasit obiectivele propuse pentru acest an, dar au obtinut si cele mai bune rezultate de cand sunt parteneri globali Blanchard, din 2004.
Echipa din Romania este una din cele mai inovative si proactive echipe din cele cu care lucrez, cu un inalt nivel de profesionalism. Au o strategie clara de a pune clientul pe primul loc, acest lucru fiind o prioritate pentru ei, in tot ceea ce fac. Sunt un model pentru intreaga noastra retea globala cu privire la punerea in practica a principiilor pe care le sustin, a valorilor Blanchard. Sunt mereu dispusi sa ajute, sa sustina si sa indrume alti parteneri din alte tari. In plus de asta, intotdeauna stiu si sa se simta bine si sa se bucure pe parcurs!

Florentina Onisor

Manager, Talent Management, Talent & Culture / Morningstar Europe

"Felicitari tuturor pentru aceasta recunoastere! Pot sa confirm ca experienta noastra, la Sustainalytics / Morningstar, este aliniata cu aceasta. Apreciem mult atat calitatea programelor, cat si cea a oamenilor care le pun in aplicare. Multumim pentru tot sprijinul acordat!"

Cum ne uitam la 2022?

Anul 2021 ne-a reamintit si reconfirmat o lectie buna de criza. In perioade tulburi, cand incertitudinea este foarte mare, cea mai buna strategie este “vazand si facand”, “din-aproape-n aproape”. Si nu este deloc un lucru usor! Asa se inainteaza insa in teritorii necunoscute, unde nu stii la ce sa te astepti. Este o strategie care cere o foarte buna pregatire, maturitate, imaginatie si creativitate, o incredere reciproca extraordinara, disciplina si improvizatie in acelasi timp. Daca ar fi sa ma gandesc la principalele teme la care ne vom uita in 2022, iata-le mai jos pe 3 dintre ele.

Sustinerea reciproca intre noi este esentiala

Imi doresc din totdeauna ca Human Invest sa fie un loc in care oamenii sa se simta in siguranta, ascultati, sprijiniti. Un loc in care sa stii ca te poti baza mereu pe cei de langa tine, in care oamenii sa simta ca nu sunt singuri cand le este greu si ca are cine sa le pazeasca spatele. In 2021 am vazut cat de importante au fost aceste lucruri pentru unitatea echipei si pentru rezultele comune peste asteptari. Sunt multe lucruri pe care le putem face si mai bine, evident. Am dat o prioritate mare muncii pe care o aveam de facut. Am refuzat cu greu munca suplimentara si efort suplimentar. Nu voiam sa ne lasam colegii balta atunci cand aveau nevoie de noi. Iar acest lucru nu are cum sa nu oboseasca.

Anul trecut an ne-am intalnit prea rar cu totii sa socializam pur si simplu, fara sa ne gandim la munca. Pentru 2022 trebuie sa gasim impreuna moduri prin care sa lucram inca si mai eficient. Sa avem mai multe intalniri de socializare: toata echipa stie cat de mult ne incarcam cu energie pozitiva unii de la altii si cat de bine ne ies petrecerile! In 2022 trebuie sa ne ascultam mai mult intre noi atunci cand ne este greu la nivel personal, nu doar atunci cand lucram profesional impreuna. Trebuie sa vorbim mai mult intre noi despre dificultatile prin care trecem si despre greutati, despre ce nu ne iese si nu functioneaza, nu doar despre reusite si succese.

Felul in care ne ascultam clientii sa fie un adevarat avantaj competitiv

“Hybrid”, “volum foarte mare de munca”, “oboseala psihica” par a fi unele din realitatile comune cele mai frecvent intalnite azi in organizatii. Iar aceste realitati influenteaza direct modul de gandire, perceptiile, nivelele de deschidere si de angajament, prioritatile si deciziile clientilor. Atunci cand clientii nostri s-au simtit cu adevarat ascultati, au sustinut extraordinar de bine din interior programele pe care le derulam impreuna, iar acestea au avut un impact peste asteptari!

In acest an vrem sa ne ascultam clientii inca si mai bine! Sa ii implicam mai mult in design-ul programelor, in evenimentele pe care le facem, in construirea mijloacelor de follow-up. Sa le cerem feedback mai frecvent si sa ii ajutam sa masoare impactul investitiilor inprogramele noastre pentru a se bucura mai mult de relevanta muncii lor. Felul in care ne vom asculta clientii ii va sprijini sa alinieze mai bine programele de leadership cu obiectivele strategice ale organizatiei lor si se vor simti sustinuti mai bine de catre noi in efortul lor. Avem clienti cu care avem relatii foarte solide, ne apreciem reciproc si conversam unii cu altii cu intentia de a ne lasa influentati de ideile bune, fara sa conteze ale cui sunt si cine le propune. Trebuie sa extindem mai mult acest stil de lucru.

Reglarea continua a design-ului programelor si alegerea adecvata a naturii activitatilor

Procesul de lucru dintr-un workshop este mai important decat continutul acelui workshop. Indiferent cat de importanta ar fi tema unui program – ex. “self-leadership” sau “building trust” – programul va fi irelevant pentru participanti daca procesele de lucru si activitatile propuse in program, daca stilul de facilitare si indrumare din timpul programului, daca programul nu tine cont de factorii de succes pentru un impact bun si sustenabil in aceste vremuri.

Din acest punct de vedere vom continua cu ceea ce a avut succes in 2021. Si aici ma refer la structurile de lucru tip “group-coaching” si “peer-to-peer coaching” in cat mai multe din programe indiferent de tema. Ma refer la integrarea spatiilor digitale colective de lucru (ex. Miro), la folosirea studiilor de caz relevante si altele. Iar ca noutati – doar cateva din ele acum. Ne propunem sa crestem nivelurile de “accountability” si “sustainability” prin cresterea frecventei si calitatii conectarii participantilor cu colegii, managerii si subordonatii lor care nu participa la program. Vrem sa formam grupuri mici de lucru, permanente, de 2 – 3 participanti, grupuri care vor lucra constant impreuna in sesiuni si intre sesiunile unui program. Si am mai descoperit cat de multe beneficii aduc evaluarile de impact la 60 si/sau 90 de zile!

Nimeni nu stie cum va arata 2022. Il vom construi pe masura ce ni se dezvaluie, asemenea multora din voi. Ceea ce stiu insa este ca oamenii din echipa au mai trecut cu bine impreuna printr-un an furtunos si ne uitam cu mai multa incredere stiind ca vom depasi impreuna si urmatoarele incercari pe care le vom intalni!

Ionela Moldovan

Training and Development Manager (2011 - prezent) / Orange Romania

"Orange Romania colaboreaza cu Human Invest din anul 2008 in vederea dezvoltarii de competente manageriale si de leadership. lnterventiile de invatare au avut un succes dovedit, acesta din urma nefiind bazat exclusiv pe reactia initiala participantilor, ci si pe impactul in performanta organizatiei, respectiv masura in care cunostintele devin competente care sustin obiective de business. Pentru Orange Romania, Human Invest este mai mult decat un furnizor de training, este un partener dispus sa contribuie cu valoare adaugata inainte, in timpul si dupa interventia de invatare.”

Violeta Cartis

Training Manager / Celestica Romania

“In parteneriat cu Human Invest, Celestica Romania inceput in 2010 un program de dezvoltare a competentelor manageriale adresat managerilor, team leaderilor si specialistilor cu potential de dezvoltare. Recomandam compania Human Invest, deoarece ne este si in prezent un partener de incredere pentru construirea si dezvoltarea de programe de formare profesionala si organizationala."

Radu Perianu

Comercial Director / Synevo Romania & SEE

“Relatia de parteneriat cu Human Invest este construita in timp si am apreciat tot timpul calitatea programelor oferite, cat si abordarea profesionista din timpul sesiunilor. Consideram ca SLII este un program de baza, practic si util in procesele manageriale unu-la-unu.”

Corina Petcu

HR Business Partner / NN

„Apreciem la Human Invest calitatea metodologiei propuse, intelegerea si adaptarea la contextul si nevoile colegilor din program, flexibilitatea, orientarea catre gasirea celor mai bune solutii.”

Viorica Pacurar

Director National de Vanzari / NN

„Pe tot parcursul initiativelor desfasurate impreuna, am apreciat foarte mult relatia de parteneriat si implicarea Human Invest pentru a intelege cat mai bine contextul in care ne gasim noi ca echipa, inainte de fiecare interactiune, asa incat sa plieze programul pe specificul si nevoile noastre.”

Georgiana Dragnea

Human Resources Specialist / WIRTEK

„Leadership Academy a reprezentat o ocazie buna pentru ca multi dintre colegii nostri sa aiba acces la informatii interesante, pe de o parte, iar pe de alta, sa isi consolideze comportamente sau sa isi traseze noi directii in stilul de leadership. Suportul echipei Human Invest, disponibilitatea lor si deschiderea de a adapta cursul pe nevoile noastre au fost foarte importante in aceasta calatorie de invatare.”

Alina Cimpean

Training Manager / Plexus Services Romania

„Human Invest a implementat aceste programe de leadership cu un nivel inalt de profesionalism, fiind mereu orientati catre calitate si impact in procesul de invatare. Cursurile au fost percepute ca fiind foarte utile si practice, participantii apreciind continutul si structura informatiilor. In cadrul acestui parteneriat noi am apreciat experienta trainerilor, calitatea programelor folosite, flexibilitatea si capacitatea de a raspunde nevoilor noastre, cat si buna organizare a sesiunilor.”