Leading for Recovery – Romania are un potential fantastic

Fady Chreih este CEO al Retelei de sanatate REGINA MARIA de peste 7 ani de zile, companie care ne este unul din partenerii apropiati si de lunga durata. Inovativ, pragmatic si antreprenorial Fady are la baza convingeri umaniste si asta il ajuta sa dezvolte o organizatie preocupata sa faca performanta medicala investind mult in dezvoltarea profesionala a personalului. L-am invitat sa ne impartaseasca aici cum trece prin aceasta furtuna organizatia sa, aflata in prima linie a luptei cu pandemia.

Perioadele de presiune sunt momente in care ne intoarcem la intrebari, in care cantarim mai bine raspunsurile care ne vin in minte, in care adevarurile cu care eram obisnuiti incep sa se estompeze. Care ar fi cateva noi intrebari privind conducerea oamenilor la care tu reflectezi in aceasta perioada? Ce “adevaruri” despre aceasta tema s-au mai estompat? Ce ti-a devenit in schimb mai clar? 

A fost si este o perioada foarte plina pentru noi, poate un pic mai plina decat pentru alte companii, care activeaza in alte domenii. A trebuit sa refacem toate planurile operationale, pentru a ne adapta contextului pandemic, astfel incat angajatii si pacientii nostri sa fie si mai in siguranta in locatiile noastre din peste 20 judete.

Lucrul in echipa, adaptarea rapida a organizatiei si adaptarea serviciilor la noile conditii au fost aspectele care m-au provocat cel mai mult si asupra carora am lucrat intens. Iar legat de lucrul in echipa, punctele cele mai importante au fost legate de comunicare, feedback si agilitate. Pot spune ca aveam si inainte de pandemie initiative despre a fi mai buni in a primi si a da feedback, dar, in aceasta perioada, acestea au devenit o prioritate pentru echipa de senior management. Mi-a devenit foarte clar ca trebuie sa construim si mai mult in zona aceasta, fiind necesar sa generam conversatii pe acest subiect la nivel managerial si medical.

Interactionezi cu multi executivi, de la multe companii. Ce caracteristici ai vazut ca au companiile si echipele executive care au curajul sa se uite mai departe decat sa supravietuiasca, care sunt acum prioritatile lor si unde isi investesc resursele?

In perioada asta am vazut foarte multa solidaritate, multi care au spus ca vor sa se implice, sa ajute in mod sincer, fara sa se gandeasca la imaginea companiei sau la cea personala. Am vazut acea solidaritate neconditionata pentru comunitatile din care facem toti parte. Iar acum, aceiasi executivi reconstruiesc planurile companiei punandu-si si mai mult intrebari oneste despre pozitionare in piata, avantaj competitiv si daca modul de a livra produsele/serviciile este adaptat noilor cerinte din piata. Nu am vazut o formula one size fits all, dar am vazut ca toti executivii cu care am interactionat sunt foarte hands-on, pentru ca executia si validarea deciziilor luate in aceasta perioada sunt vitale pentru succesul pe termen scurt si mediu.

Cum va uitati la lunile care urmeaza si care sunt asteptarile pe care le aveti de la angajatii vostri? Cum le recomandati managerilor vostri sa-si conduca echipele – la orice nivel din organizatie – in vremuri cu o incertitudine atat de mare?

Ne uitam rezervati la viitorul scurt, dar cu optimism la cel mediu si lung. Romania inca are un potential fantastic si ar putea sa isi accelereze cresterea odata cu accesarea fondurilor europene. De la angajatii nostri avem aceleasi asteptari ca si pana acum: construim impreuna o retea medicala insufletita de grija si respect pentru pacienti. Nu s-a schimbat tinta cu nimic, doar modul in care construim este mai anevoios si cu mai multe obstacole decat pana acum.

Managerilor nostri le recomandam sa fie implicati si mai mult in activitatile operationale, sa stea de vorba cu angajatii, pacientii si medicii de care sunt responsabili, astfel incat sa primeasca feedback cat mai rapid despre serviciile pe care le livram. Agilitatea inseamna sa intelegi repede si bine nevoile din piata, sa incerci sa le anticipezi si sa fii cu adevarat parte din comunitatea in care iti desfasori activitatea.


VIRTUAL BRIEFING | Team coaching: un instrument eficient pentru echipe si organizatii

Anul 2020 reprezinta o provocare pentru toate companiile: munca remote si atentia la sanatatea angajatilor, comunicarea intre echipe, mentinerea productivitatii si evitarea actiunilor inutile, pierderile sau criza financiara. Toate acestea genereaza stare de incertitudine, instabilitatea emotionala, stres. Leaderii au provocari cu managementul activitatilor de business si cu transformarea lor, fac parte din multiple echipe, trebuie sa faca mai mult cu mai putine resurse, intr-un moment in care lumea devine mai complexa si mai interconectata.

  • Cum poate sprijini team-coaching-ul dezvoltarea unei echipe?
  • Ce teme de dezvoltare au acum echipele din organizatiile voastre?
  • Care sunt 3 teme prioritare ale unei echipe din organizatie, teme care ar putea fi adresate prin coaching de echipa?

Va invitam la un workshop in care sa descoperiti de ce team-coaching-ul este mai important acum mai mult decat oricand. Vom impartasi studii de caz recente despre cum am implementat procese de team-coaching, vom explora impreuna nevoile echipelor din organizatii si de ce team-coaching-ul este o solutie cu un bun impact.

INSCRIE-TE AICI PENTRU ACEST EVENIMENT