ECHIPA TA ARE DE SUFERIT
DE PE URMA SCADERII ÎNCREDERII?

Încrederea stă la baza fiecărei relații și este vitală la locul de muncă. Principalul factor care impactează rata de retenție este existența sau lipsa încrederii între manager și angajat. Trainingul Construirea încrederii le arată managerilor tăi ce trebuie să facă pentru a încuraja un nivel de încredere ridicat în rândul oamenilor pe care îi coordonează, pentru a genera implicare și angajament.

82% DIN OAMENI spun că nu au încredere în șeful lor că spune adevărul și 45% DIN ANGAJAȚI spun că lipsa de încredere în leadershipul organizației are cel mai mare impact la nivel de performanță*.

Din păcate, mulți dintre noi știu care sunt semnele distinctive ale unei companii cu un nivel scăzut de încredere: managerii nu împărtășesc toate informațiile, angajații se bârfesc, oamenilor le este frică să își împărtășească îngrijorările și nimeni nu își asumă responsabilitatea. Toate aceste elemente duc la un nivel scăzut de moral, productivitate și retenție, precum și la un mediu de lucru nesănătos.

În schimb, organizațiile cu un nivel ridicat de încredere au un NIVEL DE ASUMARE A RISCULUI CU 32% MAI MARE, UN NIVEL DE INOVAȚIE CU 11% MAI MARE ȘI UN NIVEL DE PERFORMANȚĂ CU 6% MAI MARE.**

TRANSFORMĂ ÎNCREDEREA ÎN ELEMENT DE BAZĂ

Când te concentrezi pe dezvoltarea încrederii între angajați și lideri, pui bazele unei companii de succes care are un nivel ridicat de colaborare, creativitate, asumare a riscului, angajament și loialitate, dar și un nivel mai mare de execuție a strategiei de business.

CREȘTE PERFORMANȚA

Angajații care au încredere în managerii lor au un nivel mai ridicat de angajament și depun mai mult efort.

CREȘTE NIVELUL DE RETENȚIE

Crește șansele ca angajații să rămână în compania ta și să o promoveze ca fiind un loc de muncă bun.

ÎNCURAJEAZĂ CREATIVITATEA ȘI INOVAȚIA

Angajații se simt mai siguranță când vine vorba să comunice deschis și sunt mai dornici să împărtășească idei și să ia inițiativa.

ÎNCURAJEAZĂ COLABORAREA

Un mediu de lucru cu un nivel ridicat de încredere încurajează angajații și echipele să lucreze împreună și să se ajute reciproc pentru a atinge obiectivele.

CUM DEZVOLTĂM RELAȚII BAZATE PE ÎNCREDERE

Știm că încrederea este elementul de bază al fiecărei relații. Programul nostru de training Construirea încrederii poate învăța liderii din organizație cum să construiască relații bazate pe încredere cu angajații lor și cum să repare încrederea atunci când aceasta a avut de suferit.

Având la bază peste trei decenii de cercetare, modelul dezvoltat de noi este unul simplu și de impact. El oferă un limbaj și un cadru comun pentru toți angajații, concentrându-se pe comportamentele specifice care duc la un nivel crescut de încredere.

Prin intermediul acestui program, participanții pot să înțeleagă impactul comportamentelor pe care le au asupra nivelului de încredere și pot să identifice acele arii pe care le pot îmbunătăți.

VREI SĂ AFLI MAI MULT?

Programul nostru de training Construirea încrederii învață liderii din organizație cum să construiască relații bazate pe încredere cu angajații lor și cum să repare încrederea atunci când aceasta a avut de suferit.