In martie 2015, unul din liderii comertului online din Romania ne-a contactat pentru a-l sprijini in implementarea unui program de dezvoltare organizationala care sa introduca un limbaj comun managerial in intreaga organizatie. Cum ritmul de business este extrem de intens, provocarea a fost de la inceput aceea de a construi sesiuni pragmatice, atractive si relevante pentru munca de zi cu zi a celor care urmau sa participe – si in acelasi timp, sa fie aliniate temelor prioritare ale echipei executive.

Procesul de lucru

Am lucrat cateva luni alaturi de responsabilii interni pentru succesul acestui program, pentru a-l configura astfel incat sa raspunda nevoilor curente ale managerilor. In plus, intregul program a debutat cu pasul “0”: workshop-uri pentru consultantii interni pentru a le oferi acestora cunostinte si abilitati suplimentare care sa-i sprijine in rolul pe care il au de a oferi servicii de suport clientilor interni.

Pasul 1 al programului, denumit “Essentials for managers”, este adresat angajatilor care sunt noi in rolul managerial in aceasta companie si este reprezentat de un workshop de doua zile construit in jurul a trei teme: “Building trust as a manager”, “Setting motivating goals” si “Listening Skills”. Am lucrat impreuna cu clientul la calibrarea si dozarea fiecarei teme din workshop, am pilotat cu o grupa varianta la care am ajuns pe hartie si am imbunatatit-o dupa o sesiune de debriefing si am ajuns la un design care are impactul pe care ni l-am dorit.

SLII Experience

Odata fixate sau re-fixate competentele manageriale cheie, acestea se impletesc si formeaza limbajul comun al leadership-ului situational, limbaj a carui implementare se face printr-un workshop de 2 zile, “SLII Experience”, si unde participa cei care au parcurs “Essential for managers”. Pentru companie, “SLII Experience” pune la dispozitia managerilor un sistem de lucru practic al carui rol este de a creste calitatea si eficienta interactiunilor acestora cu echipele lor. Programul continua cu workshop-uri de practica a cate 1 zi care sa exerseze adaptarea stilului de leadership la nevoile de sustinere pe care le au membrii echipelor.

Impact

Multi participanti sunt foarte satisfacuti cand descopera cum sa-si structureze profesionist conversatiile cu subordonatii pentru a le raspunde potrivit si intr-un timp cat mai scurt nevoilor acestora, pentru a-i ghida sa lucreze din ce in ce mai mai autonom pentru scopul pe care il urmaresc.

Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie si alte tehnologii similare in scopul imbunatatirii si al personalizarii continutului nostru, in vederea actualizarii traficului si a protectiei anti-spam si anti-malware, precum si impotriva utilizarii neautorziate.