CURS OPEN: First-time Manager – F2F Classroom, Bucuresti
26.11.2025
€330DESPRE CURS:
Prima pozitie de conducere este una dintre cele mai provocatoare si critice tranzitii de cariera. Managerii noi sunt de cele mai multe ori alesi din randul angajatilor cu potential. Acesti specialisti exceleaza in ceea ce priveste abilitatile de implementare, dar de cele mai multe ori intampina provocari ca manageri, pentru ca nu au metodele si competentele necesare pentru a reusi. Rata de esec este foarte mare.
Tranzitia de la un specialist de succes la un manager de succes este una comuna, dar provocatoare in același timp. Ea necesită un nou mindset si un nou set de abilitati. Programul nostru global First-time Manager ii ajuta pe manageri sa inceapa cu bine acest rol, oferindu-le pregatirea de care au nevoie pentru o tranzitie cat mai reusita.
Persoanele aflate pentru prima oara intr-o poziție de conducere, care primesc instrumentele, abilitatile și trainingurile potrivite inca de la inceput, se pot transforma in lideri eficienti care, la randul lor, dezvolta angajați implicați și productivi ce aduc rezultate pozitive companiei. Descarca white-paper “Core Skills Every Manager Should Master”, aici.
Scopul programului First-time Manager:
- O rata de succes mai mare pentru managerii noi
- O productivitate mai ridicata a echipei
- Noii manageri sunt mai bine pregatiti pentru aceasta tranzitie provocatoare
- Participantii au oportunitatea sa invete si sa practice competentele esentiale de care au nevoie pentru a avea succes
- Noii manageri sunt mai orientati spre echipa inca de la inceput
Cui se adreseaza:
- Persoane aflate pentru prima oara intr-o pozitie de conducere sau cei care vor sa faca tranzitia spre o pozitie de management
- Manageri proaspat numiti care vor sa isi creasca eficienta lor ca lideri
- Team-leaderi, middle manageri sau coordonatori de echipa recent numiti in aceste roluri
- Descarca prezentarea sesiunii open.
Obiective de invatare:
- Constientizarea diferentei dintre rolul unui contributor individual si cel al unui manager. Identificarea noului mod de gandire necesar pentru a efectua cu succes aceasta tranzitie
- Invatarea celor 4 conversatii manageriale cheie: Stabilirea obiectivelor, Aprecierea, Redirecionarea si Sumarizarea
- Obtinerea abilitatilor necesare pentru a creste calitatea parteneriatelor la locul de munca. Aceste competente sunt bazate pe modelul nostru de coaching: Asculta activ, Exploreaza alte perspective, Impartaseste perceptia ta si Arata ca ai incredere
- Practicarea Abilitatilor esentiale si a celor 4 conversatii-cheie in studii de caz bazate pe provocari reale.
Facilitator: Andreea Gheorghita, Senior Consulting Associate
PENTRU INSCRIERE: Descarca si completeaza Formularul de Participare. Trimite-l prin e-mail la adresa sanda.moraru@humaninvest.ro