Situational Leadership II Experience

Situational Leadership II este cel mai cunoscut model de leadership din lume. La baza acestui model sta dezvoltarea abilitatii unui lider de a diagnostica nevoile unui individ sau a unei echipe. Apoi, in functie de aceasta diagnoza, liderul trebuie sa aleaga stilul de leadership potrivit nevoilor acelei persoane sau echipe. Construite pentru indivizi, echipe sau organizatii programele situationale Blanchard echipeaza oamenii de la fiecare nivel cu competente de leadership. Noul design al cursului, Situational Leadership®II Experience, utilizeaza cele mai inovative tehnici de invatare pentru a asigura o experienta cat mai buna pentru participant.

De ce Situational Leadership II Experience?

Avand la baza una dintre cele mai cunoscute si mai utilizate metode de leadership din lume (milioane de manageri din peste 36 de tari), cursul ofera o abordare practica a conceptului de leadership pe piata romaneasca, punand la dispozitia participantilor instrumente concrete si valoroase pentru a-si consolida abilitatile de leadership.

Situational Leadership II ofera companiei tale un proces, un limbaj si un model comun de dezvoltare a leadershipului. O solutie personalizata in functie de obiectivele individuale ale angajatilor si cele ale companiei. Solutia noastra invata liderii mai mult decat niste simple reactii bazate pe memorarea unor abilitati. Liderii descopera cum sa analizeze, diagnosticheze si sa aplice conceptele de leadership in mod eficient in orice situatii.


Audienta cea mai potrivita:

  • Persoane care au rol de lider si care doresc sa-si creasca eficienta
  • Manageri in niveluri de executie si supervizori
  • Manageri de nivel mediu, senior si top
  • Angajati cu potential crescut in a deveni manageri sau lideri

Obiective de invatare:

  • Convingeri si perspective despre leadership
  • Diagnoza nivelului de dezvoltare al angajatilor
  • Flexibilitatea stilurilor de leadership
  • Potrivirea stilului de leadership cu situatia
  • Practica abilitatilor de leadership

Rezultate:

  • Dezvoltarea unor lideri care exceleaza la stabilirea obiectivelor, coaching, evaluarea performantei, ascultare activa si rezolvare proactiva a provocarilor
  • Clarificarea obiectivelor individuale si alinierea acestora cu obiectivele organizatiei
  • Construirea unor sisteme de evaluare a performantei si stabilire de parteneriate
  • Reducerea nivelului de absenteism
  • Retentie crescuta a angajatilor cu potential
  • Imbunatatirea procesului de dezvoltare la nivelul organizatiei si indivizilor
  • Cresterea moralului si a nivelului de satisfactie
  • Dezvoltarea unui limbaj comun de leadership la fiecare nivel al organizatiei

ContaCTEAZA-Ne!