Intalniri de planificare, conferinte interne, evenimente de echipa: facilitare, “key-note speeches”, interactiuni sociale si fun

Intalnirile regulate de echipa pentru de evaluare a rezultatelor si construirea colectiva a unui plan de actiune pe termen scurt sau strategic, conferintele interne si de identificare a unor strategii si solutii la temele majore care le preocupa, sunt ocazii si ritualuri esentiale de intarire a colaborarii, a valorilor impartasite si a scopului comun. Credem ca aceste intalniri regulate sunt necesare oricarei echipe care doreste sa aiba gustul succesului, gustul unei reusite impartasite, sentimentul de camaraderie. O astfel de intalnire necesita o structura care sa genereze angajament, sa incurajeze creativitatea individuala, sa incurajeze matur colaborarea si sprijinul reciproc.

Fie ca a fost vorba de o intalnire comuna de lucru a unor departamente de vanzari a doua mari companii care au fuzionat, fie a unei echipe echipe executive, fie ca a fost o intalnire de planificare a unui departament sau la care a participat echipa largita a managementului unei companii (“Top 50 Managers Group”), am construit si selectat cu atentie structura si metoda de facilitare potrivita care sa ofere atat flexibilitatea necesara unui astfel de proces, cat si mecanica necesara care sa sprijine grupul sa ajunga la deciziile optime. Printre cele mai folosite metode de facilitare pe care le folosim sunt: “Leading People through Change”, “Future Search”, “Appreciative Inquiry”, “Open Space”, “Drawing our future”, “What, SoWhat, NowWhat? / (W3)“ si multe altele. Majoritatea acestor sesiuni pot fi insotite de “graphic facilitation”.

Pentru conferintele, evenimentele interne si intalnirile de planificare la care suntem invitati sa contribuim, putem asigura o diversitate foarte mare de activitati pentru interactiuni sociale, indoor si outdoor, potrivite pentru munte sau mare, sesiuni care dureaza de la 1 ora, la ½ zi, 1 zi sau 2 zile, pentru grupuri care pot ajunge si la cateva sute de participanti.

CUSTOMIZED WORKSHOPS

Plecand de la metode de facilitare si activitati care si-au dovedit eficacitatea si eficienta, configuram si construim creativ impreuna cu clientii nostri workshop-uri de 4 ore, 1 zi sau 2 zile, care sa adreseze teme specifice precum:

  • Sustinerea si accelerarea adaptarii la schimbarile din organizatie
  • Creativitate si inovatie
  • Crestera eficientei personale prin fructificarea calitatilor si a punctelor tari
  • Rezolvarea problemelor si luarea deciziei in echipa
  • Asistarea procesului de identificare a solutiilor si crearea colaborativa a unui plan de actiuni
  • Cresterea eficientei si a colaborarii in sedintele de echipa
  • Dezvoltarea competentelor pentru un mediu de lucru “agile”
  • Aliniere individuala, in echipa si aliniere departamentala
  • Dezvoltarea competentelor si a proceselor de lucru pentru consultantii interni
  • Imbunatatirea serviciilor fata de clienti
  • Cresterea influentei in conversatiile de vanzare
  • Ateliere de practica si exersare a unor competente specifice: conversatii pentru performanta, stabilirea obiectivelor, ascultare, feedback, managementul conflictului, aprecierea si recunoasterea progreselor, setarea standardelor de lucru, proativitate, conducerea propriului proces de invatare.

CONTACTEAZA-NE!