Managerii recunosc ca feedback-ul este esential pentru felul in care isi conduc oamenii si totusi este una din competentele lor de leadership cel mai putin dezvoltate. Frecvent solicitat de echipa, dar frecvent absent, atunci cand este oferit pune de prea multe ori lumina pe greseli si pe ce nu functioneaza (asa cum arata Cercetarea Nationala Human Synergistics 2009 privind cultura organizatiilor romanesti). Stapanirea cu profesionalism a conversatiilor de feedback determina cresterea autonomiei, a competentelor si a angajamentului oamenilor. Utilizarea necorespunzatoare a feedback-ului ii pune pe oameni in defensiva, scade initiativa si creativitatea in rezolvarea problemelor.

Scopul programului:

In cadrul acestui program, participantii descopera rolul conversatiilor de feedback in procesele de leadership si in propriul proces de maturizare profesionala. In plus, vor invata ce tipuri de feedback activeaza si intretin motivatia extrinseca si care sunt cele care activeaza si intretin motivatia intrinseca. Programul ofera foarte multe activitati si ocazii de practica a competentelor necesare pentru a face din conversatia de feedback una cu impact cat mai pozitiv, folosind-o in intalnirile unu-la-unu, in sedinte, in interactiuni spontane, in procese in care managerii isi asista echipa si oamenii in deprinderea unor noi competente sau la finalul unor momente specifice.

Cui se adreseaza:

  • Managerilor care doresc sa-si intareasca competentele fundamentale de leadership si sa deschida celor pe care ii conduc apetitul de a cere feedback
  • Managerilor care cauta mijloace de a fi mai eficace si vor sa investeasca in dezvoltarea oamenilor pe care ii conduc
  • Oricarui angajat care doreste sa colaboreze mai bine cu colegii sai, care doreste sa-si dezvolte competentele de coaching sau sa ii sprijine pe colegii sai sa se dezvolte si fie mai responsabili

Sesiuni si momente cheie:

  • Identificarea motivatiei personale pentru conversatiile de feedback si activarea unei motivatii de calitate superioara daca este cazul
  • Cum sa-ti castigi dreptul de a oferi un feedback care sa aiba impactul urmarit
  • “Cand” si “cum” sa oferi feedback pe rezultat, “cand” si “cum” sa oferi feedback pe proces
  • “Cand” si “cum” sa oferi feedback corectiv, “cand” si “cum” sa lauzi progresele, rezultatele si eforturile
  • Ce feedback este potrivit in cele patru stiluri de leadership: directiv, indrumator, facilitativ si delegativ. Conexiunea cu Situational Leadership II Experience prin exercitii practice

 


Format:

  • Workshop de sine statator: ½ zi sau 1 zi
  • Parte a unui alt program de dezvoltare, a oricarei sesiuni de follow-up sau unui altui proiect
  • Parte a unui eveniment de kick-off sau eveniment de echipa
  • Subiect pentru interventia unui speaker la o conferinta sau alt eveniment intern

Asistenta in implementare:

  • Sesiuni de supervizare si “peer-coaching”
  • Team-coaching

Instrumente optionale


CONTACTEAZA-NE!