Managerii au inceput sa descopere cat de critic este coaching-ul pentru dezvoltarea, cresterea si performanta oamenilor pe care ii coordoneaza. Cand managerii nu includ coaching-ul in stilul lor de leadership, angajatii lor raman blocati in cadrul proiectelor la care lucreaza, lucru care duce la un nivel scazut de motivatie si la descurajare.

Frustrarea managerilor apare atunci cand acestia nu reusesc sa isi dezvolte oamenii pe cat de eficient ar putea sa o faca. De aceea, programul Coaching Essentials le va imbunatati abilitatile de leadership, pentru a putea accelera dezvoltarea si performanta celor pe care ii conduc.

Coaching Essentials® este dezvoltat de autori care sunt coachi acreditati de nivel MCC (Master Certified Coach) si invata managerii cum sa foloseasca comportamente de coaching pentru a creste productivitatea, eficienta echipelor si performanţa companiei. Programul nostru se bazeaza pe competentele de coaching dezvoltate de Federatia Internationala de Coaching (ICF – International Coaching Federation); autorii acestui curs au peste 20 de ani de experienta in folosirea limbajului si practicilor de coaching, aspect care face ca aceste metode sa fie eficiente si aplicabile imediat.

Scopul programului:

Dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor esentiale pentru a integra coaching-ul in stilul individual de leadership in asa fel incat managerii sa isi dezvolte oamenii din echipele lor pentru a putea sa reuseasca de unii singuri. Investitia in manageri si pregatirea acestora pentru a facilita conversații de coaching va duce la:

  • Accelerarea invatarii și a dezvoltarii
  • Dezvoltarea de angajati autonomi care rezolva problemele proactiv
  • Retentia angajatilor valorosi
  • Dezvoltarea viitorilor lideri in organizatie

Cui se adreseaza:

Managerilor si angajatilor care vor sa isi dezvolte abilitatile de coaching pentru a creste eficienta si competenta celor pe care ii coordoneaza.

Obiective de invatare:

Participanții vor invata si practica urmatoarele concepte:

  • Procesul de coaching: Conectarea (construirea increderii si a relatiilor pozitive), Incadrarea (identificarea subiectelor relevante si obiective), Activarea (Colaborarea si facilitarea unui plan de actiune), Revizuirea (clarificarea actiunilor agreate)
  • Abilitatile de coaching: Ascultarea activa, Explorarea perspectivelor, Impartasirea perceptiei si Construirea Increderii.

Managerii vor invata cum sa indentifice stilul de coaching cel mai potrivit pentru situatie si cum sa il puna in practica.

Format:

  • Workshop de 1 zi sau 2 zile, in functie de designul ales pentru sesiune
  • Workshop-ul este o combinatie de continut, exercitii, videoclipuri si sesiuni de practica
  • Acces la videoclipurile si fisele de lucru folosite in curs timp de un an pe portalul de invatare Blanchard Exchange, daca se acceseaza aceasta optiune de invatare suplimentara.

CONTACTEAZA-NE!