Tot mai multe companii sunt in cautare de forta de munca bine pregatita, specialistii si managerii se formeaza cu greu, in timp, iar de calitatea leadership-ului angajatilor cheie depinde retinerea si pastrarea celor mai buni oameni, in primul rand a celor din generatia Y. 

Clientul nostru, companie multinationala in domeniul productiei de componente auto, localizata in mai multe orase din tara, ne-a solicitat in 2012 un program care sa sustina dezvoltarea oamenilor cheie cu potential din companie, a celor care ar putea fi promovati in pozitii manageriale superioare, precum directori tehnici, directori de fabrica, directori de business unit-uri, directori logistici, directori regionali de cluster si altele.

Procesul de lucru

Etapele de design ale programului, validarea interna, pilotarea unei editii, au durat aproape 12 luni. Programul in forma finala contine workshop-uri care adreseaza competentele de intarire a autenticitatii individuale, competente de influentare prin comunicare transparenta aliniata scopului comun si valorilor comune, competente de vorbire in public si in intalnirile unu-la-unu. Am configurat aceste workshop-uri plecand de la sesiunile care au raspuns cel mai mult acestor nevoi: “Leadership Point of View”, “Optimal Motivation”, “Influencing Skills”, “Public Speaking”.

Programul le-a adus participantilor multa energie venita din momente de reflectie, “peer-coaching”, dialog colaborativ, precum si din faptul ca au descoperit ca isi pot creste singuri calitatea motivatiei. Spatiul creat de-al lungul celor 6 luni si 4 module i-a invitat sa-si exprime convingerile si perspectivele despre cum ar putea sa-si puna in valoare calitatile naturale pentru a atrage si mentine in jurul lor oameni foarte buni.

Impact

Incepand din vara lui 2015 am pregatit etapa a 2-a a programului care va aborda tema conducerii culturii organizationale, tema adaptarii mediului si a proceselor de lucru la noile generatii de angajati tineri, tema conducerii unui proiect de schimbare organizationala. Aceasta etapa va fi lansata la inceputul anului 2016.

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn4